12 Ağustos 2012 Pazar

Benim Kapı Süsüm...


Bu yaz balkonumda çok fazlalaşan asma dallarını kesip, onları daha tazecikken yapraklarından ayırıp, dolaya dolaya kabaca bir kapı süsü haline getirdim. Birbirlerine daha iyi sabitlemek ve dağılmalarını önlemek için de yeşil kurdeleler doladım. Daha sonra evde bulunan kurumuş çiçek yapraklarını ve birkaç dalı alıp üzerine yapıştırdım ve son olarak da aslen buzdolabı süsü olan kuşlarımı dallara yerleştirdim. Bir dalı özellikle dışa doğru çıkarıp iki minik kuşumu yanyana tünettim… Ben evime her girişimde mutlu oluyorum :) 
(25 Şubat 2012 10marifet yayınından...)


2 yorum:

  1. aaa çok güzel bu, zile basıp kaçasım geldii : ) derya zencefil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kamera var gözetliyorum bende seninkini çalar kaçarım haaaa :)

      Sil