12 Ağustos 2012 Pazar

Çocuklar için...


Aslında çocuklar için dedim ama bunları daha çok kendim için yaptım :)Bu şirin şeyleri yine 10marifet’te görmüştüm ve yapacaklar listemde duruyordu. Aylar oldu yapalı ama bir köşeye kaldırmıştım yeni geldi aklıma. Bu sitenin bana ne kadar ilham verdiğini, mutlu ettiğini, beni bir şeyler yapmaya teşvik ettiğini anlatamam :) Çok seviyorum 10marifet’i…
Şu anda kurbağa, ördek, arı, domuz ve köpeğim var. Aslında bir baykuş bir de güve eksik kadroda ama onları yapmamışım zamanında. Sık sık tığ işleri parmaklarımı acıtıyor ancak bu kadar dayanabilmişim demek ki :)
Bunların içinde sürpriz yumurta içinden çıkan plastikler var. Evde çocuk olunca haliyle çok birikiyor, ben de bir işe yarasınlar istedim :)
(9 Mayıs 2012 tarihli 10marifet Yayınından...)



2 yorum:

  1. yapıp köşeye mi kaldırdın? Ben şu arının anteninin tekini yapsam, alır çerçeveler duvara asarım : ) derya zencefil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) Kız akşam akşam gülmekten öldürdün beni :) Çok mutlu oldum seni gördüğüme çooookkkkk :)

      Sil