12 Ağustos 2012 Pazar

Fark Yaratalım...


Yazın ben çok kullanırım badileri. Sıcak havada pantolon etek üstüne giy-çık kolay oluyorlar. Geçen yaz üzerinde oynadığım iki badimi sizinle paylaşmak istedim..
Bu badi çok sadeydi. Ben de beyazın yakışacağını düşünerek en kalınından bir dantel aldım 1,5 metre ve kollarına pileler vererek diktim. Sonra da pembeye uygun olsun diye pullarla işleyip renk kattım. Dantelleri kolların altından birleştirmedim çünkü kaba durdular. Bıraktım böyle dalgalanıyorlar…
(9 Mart 2012 tarihli 10marifet Yayınından...)



Bu badim de kendinden simliydi ve ben de aynı renkte kendinden simli ince büzülmüş uzun bir dantel aldım. Kafama göre şekiller çizip yerleştirdim ve toplu iğneyle tutturdum. Görünmez iplik (misina iple) ile badinin üzerine diktim. Biraz daha ışıltı katabilmek için de yer yer pullarla süsledim. Badileri ters çevirip kısa programda yıkıyorum elbette :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder