12 Ağustos 2012 Pazar

Siyah-Beyaz ve Dantel...


Merhaba arkadaşlar. Yine ben ve yine düğünde giymek için diktiğim bir kıyafet. Aslında kuzenimin düğününde başka bir şey giyecektim ama son anda dantelli bir şeyler yapmak istedim. Son birkaç günde bir sürü işim arasında parça parça dikerek yetiştirdim kıyafeti.
Elbisem tek parça, üstünü çok severek aldığım değişik bir dantelle yaptım. Yapılışı çok zorladı beni çünkü hem yetiştirme telaşı vardı hem de üst kısmı sırt dekolteli olduğu için iç çamaşırını da eski bir südyenimi kesip elbisenin içine, üzerine astar koyup monte etmek durumda kaldım. Yani elbiseyi komple üzerinize geçiriyorsunuz :) Tabii sol kolunun altında bulunan fermuar yardımıyla. Sırt dantelli olduğu için fermuarı arkaya değil koltuk altından yandan koydum. Beline de bir kemer yaptım ve onu son anda evden çıkmadan ‘acaba bir kemer olsa daha mı iyi olur?’ diyerek kesip diktim ve daha hoşuma gitti :)
(3 Temmuz 2012 tarihli 10marifet Yayınından...)


Bu da elbisemin sırt kısmı ve son anda yaptığım kemerimi fiyonk yapıp kullandım :)
Fotoğrafları düğün sonrasında bitkin bir vaziyette eşime çektirdim, bir daha giyinip fotoğraflamaya üşendim açıkçası, onun için idare edeceksiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder