1 Eylül 2012 Cumartesi

Renkli Bir Pazar Alışverişi...

Merhabalar arkadaşlar... Dün Cuma olduğu için Edirne'de pazar vardı ve ben kumaşlarımın hepsini cuma pazarından alırım :) Dün yine gittim fakat neredeyse kumaş bile yoktu yine aralarından birkaç tane aldım ve bir gün birşeyler yapma umudu ile kenara koydum.. İşte kumaşlarım...
Gördüğünüz gibi tamamenrenkli bir alışveriş oldu :) Ben kumaş alırken çoğu zaman ne yapacağımı bilerek almam, tamamen spontane gelişir olaylar ve o anda beğenirsem kumaşları alır ve stok yaparım, bir gün odamdaki kumaşların fotoğrafını çekip ekleyeyim de şaşkınlıktan ağzınız açık kalsın :) Eğer kumaşlara çok para veriyor olsaydım mini bir servet yatıyor olurdu hobi odamda :) Allahtan her parçasına 2-3 lira veriyorum sadece :)
Aşağıdaki parça kumaşım çok büyük ve onunla bir elbise yapmayı planlıyorum ama bakalım ne zaman yaparım :)
Aaaa gitmişken rengarenk bir bluz gördüm ve renkleri çok seven biri olarak onu aldım :) Kendime engel olamadım :)
Renkler renkler renkler :) 
Bu gülen suratı da ece çok beğendi ve ona aldık aslında büyük fakat ben ona göre küçülteceğim bir ara :)

37 yorum:

  1. Gozumde canlandi bile dikecegin bluzlarin elbiselerin, 4 tane alman iyi olmus, soz nisan kina dugun, illa bi dugun cikar olmadi feda etcem kendimi : ) Canim emekli olunca bu isle ugrassana sen (3-4 seneye iste : ) )

    YanıtlaSil
  2. Alisveriste de oyle canim spontane olunca daha yaratici oliyorsun, sunu almam gerek deyip cikinca imkansiz aradigini bulamiyorsun ki

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle be Kuzum :) Ben önce alırım herşeyim olur evde sonra onlar arasından birşey yaparım. Yoksa aradığımı hiç bulamam istediğimde :) Oysaki benim odam dükkan gibi her kumaş var şimdi :D

    YanıtlaSil
  4. Cadi olDugunu bilmesem seni iyilik melegi sanicam, bu marifetlerini sihirli degnekle yapiyorsun diyecegim ama cadi supurgesiyle de olmazki bunlar : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) Kısss çaktırma herkes beni iyilik meleği sanıyor sen cadı madı diyon bozcan sürprizi :D Süpürgeyle de oluyor oluyor :)

      Sil
  5. :D Abla Çok hoş olmuşşş diktiklerin tam benlikk :D mükemmel valla kıskandim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camın Melekcim onları ben dikmedim onları pazardan aldım kumaşlarla birlikte ve kumaşlardan da dikicem daha birşeyler :) O kadar dikiyorum hala da birşeyler almadan edemiyorum. Dolap bana elbise tükürecek yakında :)

      Sil
    2. :D ♥ olsun çok hoş gözüküyyor aldığın kumaşlar bence dikmekten usanma :D dolap sana bişey tükürmez oda içindde bu kadar güzel hazıne değerinde esyaların olduğunun kıymetini biliyor bence :D

      Sil
    3. Hahaha :) Öyle yapıyorum zaten kuzum bende :)

      Sil
  6. Bu arada bende bugun ecemin aldigi tshirtle ayni renk bluz aldim, kuzum melegimlen kalbimiz bir : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) Aynı yaşta olsanız koparamazdık sizi birbirinizden belkide :) Ece o t-shirtün üzerindeki gülen surata hasta oldu yanlız sarılıp sarılıp geldi pazardan :)

      Sil
  7. Senin bluzda cok datlu, renk bende cok seviyorum, anlasilan sonbaharda renkli gececek senin icin, canim cook iyi guzel gunlerde kullanin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım kışa kadar renkleri olabildiğince kullancam çünkü kışın ister istemez karalara bürünüyor insan :)

      Sil
  8. gayet güzel görünuyolar . emimin çok güzel seyler çıkıcak. ınsan kumaş pazaraında kenıdnı kaybedıyoo:) eve gelınce farkedıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ööyle. Bazen kendimi bir kaptırıyorum kucağım dolmuş oluyor kumaşlarla :) Sonra diyorum yeter artık bir dahaki sefere :)
      Yakında bu kumaşlara el süreceğim ama önce sırada bekleyen ceketimi bitirip paylaşayım da sıra bunlara gelsin :)

      Sil
  9. kumaşlar süper :) çok şanslısınız ki uygun fiyata kumaş bulabiliyorsunuz :9 bizim burda malesef böyle güzellikler yok :( imrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Haklısınız Büşra Hanım :) Bundan iki yıl öncesine kadar Ankara'daydım ve böyle bir şansım olmuyordu orada :) Fakat burda böyle bir şansım var ve o kadar şey ürettimki. Taktir ederisnizki kumaşlar çok pahalılar ve onlara aklınızda birşey olmadıkça o kadar para vermek akıl karı değil. O nedenle parçasını 2-3 liradan alınca bir oda dolusu kumaş biriktirdim ve hepsi sırasını bekliyor :)Bu cuma pazarında aldıklarımda sıraya girdiler elbette :)

      Sil
    2. :) ne güzel. sizin adınıza sevindim. :) biz burda (Antalya)bir metre kumaşa dünya kadar para veriyoruz malesef :( bizde sizin oraya mı taşınsak ki :) :)

      Sil
  10. ne kadar şanslısınız şenay pazarda kumaş satılması çok güzel bir şey, ben burada bir iki çeşit basma ve çarşaflık kumaş dışında kumaş satılmadığı için ne zamna il dışına çıksam kumaşçılardan toplar gelirim kumaşlarımı ve tabi iyi paralar veririm :( bir keresinda yarım metre kumaşa 20 lira vermişliğim var şok olmuştum düz siyah bir kumaştı hiç bir özelliği yoktu ipek değildi bişey değildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın Goncacım.. Ben bundan iki yıl öncesine kadar Ankarada yaşarken aynı problemi yaşıyordum ve profesyonel olmadığımız için kumaşı heder ederim düşüncesi ile elim istediğim gibi kesmeye bile gitmiyordu. Şimdi ise 2 liralık parçaya ne olacak diye korkmadan dikişimi geliştirebiliyorum gerçekten :) Kumaşlar hakikaten çok pahalı...

      Sil
  11. keşke aynı imkan antalyadada olsa 1 metre uyduruk kumaş 7-8 liradan aşağı değil şanslısınız walla şenay hanım biriktirmeye dewamm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum size yasemin hanım .Antalya'da böyle bir imkanımız yok malesef:(

      Sil
    2. Yasemin Hanım bende öyle yapıyorum her gidişte alıyorum mutlaka uğruyorum kumaşçılara pazarda ve bazen sırf bu hafta da kumaş alayım aç gözlülüğü ile gidiyorum pazara inanır mısınız :) Doyamıyoruuummmmm :)

      Sil
    3. Büşra Hanım Antalya da değill sadece sanırım çoğu yerde vardır bu problem. Arz talep meselesidir belkide alınmaz diye düşünüp getirmiyorlardır. Ya da tekstil firmaları yoktur . Sonuçta firmaların elinde kalan artan onların işine yaramayan büyüklükteki yada ufak defolulu mallar var pazarda ama benim işime yarıyor ve alıyorum :)

      Sil
  12. büşra hanım merhaba sanırım sizde antalyadasınız ben ucuz bursa kumaş pazarından alışveriş yapıyorum sadece birileri duysun sesimizi lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa Kumaş pazarında bile olsa ucuz değil o kumaşlar yahu. Hepsine gözü kalıyor insanın ama sadece kumaşa o kadar para yatırılmazki :) Ya mundar edersem o kumaşı keserken :D İçim cız eder dimi ama :)

      Sil
    2. evet yasemin hanım bende antalyadayım :)ay evet ya :) içim cızz eder bi ton para verip aldığım kumaşı ziyan edersem.:) şenay hanım kesinlikle katılıyorum sadece ismi ucuz bursa kumaş pazarı:) icraata gelince pahalı

      Sil
    3. Yasemin hanım ve Yağmur perisi antalya bursa kumaşpazarının fiyatları ne yazıkki diğer bursa kumaş pazarı fiyatlarından daha yüksek hatta 5 liralık basma 7,5 lira idi orada ve ne yazık ki evet antalyada kumaş yok :(

      Sil
  13. aynen öyle ama napcan işte dikiş aşkı bu olsa gerek :)))

    YanıtlaSil
  14. zulaltan filiz3 Eylül 2012 23:16

    şenaycığım yeni kumaşların hayırlı olsun :) gökkuşağının tüm renklerini almışsın, bakalım neye dönüşcekler hadi hayırlısı :)puantiyeli kumaşla bir belgin doruk olursun artıkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Filizcim :) Bakalım sıraya aldım ama daha üzerlerinde düşünmedim... Bu aralar dantel ceketimi tasarlamakla meşkuldüm :) 3-5 gün nasıl yapacağımı tasarladıktan sonra nihayet dün oturup sabahtan akşama diktim ceketimi ama tasarladığım gibi olmadı bambaşka birşey çıkardım rtaya onu paylaşacağım yarın fotoğraflarını çekebilirsem :)

      Sil
  15. selam

    aaaaa siz edirneli misiniz?? bendee :):) ama istanbulda oturuyorum..
    dikişlerinizi cokcok begenıyorum bende dıkmek cok ıstıyorum ve sızdekı küçük makınadan var bendede dilini anlamayınca pek bişey başaramadım..benımde 16aylık ıkızlerım var kızıma güzel şeyler dıkmek ıçın ölüyorum. hatta yeni makinem geldi yazınızada yorum yazdım orayada bakarsanız cok sevınırım...

    kolay gelsın... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Edirneli değilim Artvinliyim ama eşim Edirneli ve benim kütük de haliyle Edirne oldu :) 2 yıldır buraya taşınmıştık ben Edirneliyim diyorum onun için :) Yuvam neredeyse ben oralıyım :)
      Size öyle katılıyorumki kızlar için birşeyler dikmek istiyor insan etrafta cıvıl cıvıl elbiseleri görünce :) Basit şeylerle başlayın, çan elbiseler dikin bence onlar kolay olacaktır. Siz eğer internetten beğendiğiniz elbisenin linkini gönderirseniz ben size onun nasıl yapılabileceğini görsel olarak da anlatmaya çalışırım inanın :) Hatta bana çok güzel bir fikir verdiniz bana çok insan soruyor bu yardım konusunda ben bir yardım sayfası hazırlayabilirim siz de oradan sorarsınız ben de elimden geldiğince pratik olarak anlatırım :) Ama önce ne dikmek istediğinizi bilmeliyim :)

      Sil
  16. cvp için cokcok teşekkür ederim... yardımcı olmak ıstemenız benı cok sevındırdı inanın.kızım için bi kaç elbise beğenıp size adresi yolluyacagım.. ınanın cok sevındım.. sanırım mail adresınız yazmıyor ya da ben göremedım.. bu arada seda ben..:)

    şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun oldum Seda Hanım bakıyorum gönderdiklerinize :)

      Sil
  17. http://hobi.sevdamisali.net/-kiz-cocuklari-icin-entari--bebek-ve-cocuk-orguleri-bebek-elbise-ve-etek-modelleri--kiz-cocuklari-icin-entari--_18973.html
    BURDA ÇAN ELBİSELER BULDUM.. SİZ ENBASİT BUNLAR DEMİŞTİNİZ BURDA FAZLASIYLA VAR AMA BEN EN ALTTAKI SİYAH DESENLI ÜZERİNE KIRMIZI KUŞLU VAR ONU BEGENDIM...

    KALIP FALAN OLAYI BIRAZ BENI DÜŞÜNDÜRÜYOR NASIOL KALIP CIKARIRIM DIYE.. YARDIMINIZ ICIN SIMDIDEN TEŞEKKÜR EDERİM..

    SEDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sana banim nasıl kalıp çıkardığımı anlatan bir yazı yayınlayacağım birazdan :)

      Sil