20 Ekim 2012 Cumartesi

Hobini Yarat Yarışma Sonuçları...

Aaaa bu arada az daha atladığım ve bloğumda yayınlamakta gecikeceğim bir konu varki o da yarışmanın sonuçlarının açıklanmış olması :) Evet ben dereceye giremedim ama güzel çalışmalrıyla dereceye giren tüm arkadaşlarıma gönülden tebriklerimi bir defa daha kendi bloğumdan iletmek istedim :) Benim çalışmalarımdan biri slaty show' a eklenmemiş diye üzülmüştüm ama onu da hemen eklemiş yetkililer sağolsunlar :) Yarışmanın sonucunu ve katılan tüm çalışmaları Hobini Yarat'tan görebilirsiniz... Fakat ben de buradan tekrardan belirteyim istedim :)
Güle güle kullanın hediyelerinizi arkadaşlar :)

Yarışmanın 
1. si: 
NURAY AYTAÇ / SONBAHAR ESİNTİSİ 


2. si:
SELCAN KAN / SONBAHARA GÜLÜMSE 

3. sü:
ECER ÖZMEN / SONBAHARDA KORUNCUK KOYU 


4 yorum:

  1. Çok teşekkürler, ben de makinedeb alırsam cici süsleriz evleri hep beraber .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al da daha neler neler yap bizlere :) Ben o makineyi ilk kez yarışmada gördüm ki keçeyle çok işim olmadığı için kullanılabilme olasılığım nedir bilmiyorum ama dikişte işe yarayıp yaramayacağına dair de bir fikrim yok onun için ben almam herhalde :) Sen al da bakalım kullanışlı birşeyse anlatırsın düşünürüz Selcencim :) Tekrarrrrrrrrrrr tebrikler canım :)

      Sil
  2. Sevgili Şenay bu güzel postu hazırladığın için çok teşekkür ederim. Bu fırsatı bize verdikleri ,yarışma heyecanını yaşattıkları içinde hobiniyarat ve on marifet ekibine tekrar teşekkür ederim. En güzel tarafı gelirin çocuklar için kullanılacak olmasıydı.Bende bir post hazırladım henüz yayınlamadım:) Makine gelsin deneyelim,deneyimleri ve sonuçları sizlerle paylaşırım. Bence sende diktiğin ceketlerine ,bluzlarına keçe aksesuarlar yapmaya başlamalısın. Bunu başaracağına eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Nuray Hanımcım yayınlamazsam vallahi içimde kalırdı iyi hatırladım :) Bu arada makineyi dediğim gibi ilk kez gördüm ve daha çok keçe ile alakalıdır gibime geldi ve sizin işlerinizin çeşitliliğini arttıracağından şüphem bile yok tam sizlikmiş o makine zaten :) Bu arada benim Edirnedeki en büyük derdim keçe bulamamam :) Kimse yapmıyor muuuu bilmiyor mu bilemiyorum ama kime sorsam uzaylı görmüş gibi bir bakıyorlar bana :) Arada pazarda kumaşçılarda denk geldim kırmızı ve pembe iki renk keçem var kocamaaaan kumaşlar o kadar :) Onun için keçeye el atma fırsatım olmadı. İnternetten alma şansım oalbilirdi ama kaç milimetredir nedir neyle ne yapılır hiç bilmediğim için henüz o işe girmedim :) Ama dediğiniz gibi elbise süsleme olmasa da bir ara keçeye gircem çünkü herşey yapılıyor onunla yaaaaa. Çanta yapmak istiyorum özellikle ben :) Onun için az kaldı ona da el atarım herhalde :)

      Sil