20 Ocak 2013 Pazar

Anket Sonucu ve Çalışma Odam :)

Merhaba arkadaşlaaarrrrr...
Anketin sonuçlanmasına saatler kaldı fakat sonuç zaten belli . Eğer bir mucize olmazsa Anket Sonucu SÜRPRİZ olarak çıktı bile :) Sonuç böyle olursa Şubat başına kadar ben size sürpriz olacak birşey belirleyeceğim ve Şubat başında çekilişim başlayacak :) Bir kıyafet olabiliirrrr, takı olabiliirrr veya hiçbiri bile olmayabilir :) O nedenle bu sonuca göre bakarsak Şubat başına kadar çekilişle ilgili hiçbir bilgi alamayacaksınız :) Hadi bakalım Şubatın 1'inde çekilişte görüşmek üzere :)

İkinci bir konu da çalışma odam :) Dün akşam Emre'yle salonda fazlalık bulduğumuz yemek masasını atsak mı atmasak mı fikrini netliğe kavuşturduk ve salondan atmaya karar verdik :) Fakat Emre istersen çalışma odana koyalım dedi ve ölçüp tarttık olayı ve odama yerleştirdik :) Oda da alan daraldı belki ama inanın o kadar huzurluyumki :) Dolaplara tıkıştırdığım ve çoğu zaman nerede hangi kumaşımın olduğunu bile unuttuğum o körlük halinden kurtuldum ve kumaşlarımı kocamaaaan masamın köşesine bir güzel yerleştirdim :) Rengarenk dünyanın kumaşına sahip olduğum çıktı ortaya :) Emre de paralarımızın nereye gittiğine karar vermiş oldu böylelikle haha :) İşin şakası ama o kadar çok kumaşım varmış ki :) Böylelikle hepsini görebilecek ve aklıma hangisi yatarsa aradan çıkarıp dikebileceğim :) Seç seç beğen yani :) Bir güzel düzenledim odamı ve içim çooook rahat :) Sadece dikiş kısmını değil hobi masmda bir düzenleme yapmalıydım ama artık çok yorgundum onu başka bir güne bıraktım. Kutularımın içi karmakarışık onları düzenlemeliyim :) Artık o da başka bir bahara haha :)
Bakalım kumaşlarımı görünce sizler ne diyeceksiniz :)

Evet canım kumaşlarım :) Hala da doyamıyor her hafta kendime de alıp duruyorum...  En az 100 çeşit kumaşım var ve ben doyamadım doyamadım :) Belli bir sıraya göre koymadım rengarenk düzenledim sadece. Fakat en soldaki kısa sırada şifon kumaşlarım var onlar çok kaygan olduğu için onları ayrı oydum yoksa kumaşlarımı üzerime düşürürlerdi kaya kaya :) Bir de tam ortadaki sıra tamamen dantel çeşitlerinden oluşuyor o kadar :) Her türlü kumaşım var keten, penye, triko,şifon, dantel, jarse, pop-art, file, tül..... daha adını bilmediğim dünyanın çeşidi :) Neredeyse hepsiyle yapmayı pplanladığım birşey var sayılır bakalım sıraya koysam kaç yılda biter zaten sürekli de alıp duruyorum haha artık Allah kerim :)

Evet eskiden kumaşları yere yayarak kesiyordum şimdi masamda kumaşlarımı yayıp kesebileceğim bir yerim de var çok mutluyum çünkü beyaz zeminde çok daha kolay olacak :) Makinem de yanımda ohhhhhhh ferah ferah çok sevdim hakikaten de bu halini :)

Bunlar da benim diktiklerimden artan işe yarayacağını düşündüğüm küçük parça kumaşlarım. Onları belli bir düzende katlayıp saklamayı seviyorum çünkü parça desenler işlemeler aplikeler yapmak istediğimde karışık olsalar göremiyorum. O nedenle her ne kadar arada karmakarışık olsa da düzenliyorum ve bu halde tutmaya özen gösteriyorum :)

Bu kısım da odanın diğer köşesi ve ben burda diğer işlerimi yappıyorum. Dikiş dışında herşeyi yani, takılarımı, yapıştırma işlerini, çizimleri falan filan... Burda bulabileceğiniz şeylere asla inanamazsınız gelseniz :)
Yukarıdaki ayakkabı kutularını uzun zamandır kaplayıp hepsini beyaz hale getirmek istyorum ama dikiş dikmek daha kolayıma geliyor :) Biri gelse de yapsa  ne güzel olur diyorum :) Böyle de kulalnışlı oluyor çünkü farklı olduklarında bulmam daha kolay veya ben kendimi böyle avutuyorum haha :) Fakat kutuların içinde tellerden ayakkabı tokalarına, kopmuş kırılmış esya parçalarından fermuarlara, kurdalelere, düğmelere, bantlara, yapışkanlara, grapon kağıtlarına, cam çeşitlerine, boncuklara, şişlere,cetvellere,boyalara, iplere, kristal avize parçalarına.... ve adını bile bilmediğim sayamadığım dünyanın ıvır zıvırına rastlamanız mümkün :) Bazen açıyorum kutuları ve keşfe çıkıyorum aklım hayalim duruyor o kadr şey var ki :) Çöpçülük işte başka birşey değil lazım olur diye atamadığım dünyanın çöpü salında ama hakikaten ne zaman lazım olacakları belli olmuyor onun için hepsi şimdilik çöp olsa da zamanı geldiğinde pırlanta değerinde olabilirler biliyorum :)

Neyse bugünlük bu kadar yeter bunları da paylaşmış oldum sizlerle :) Çok düzenli olmasa da göze hitap etmese de burası benim eserlerimi çıkarttığım o oda :) Ha bazen salonlara taşıyormuyum dikişleri elbette :) Ama burasıdır asıl dikiş yerim :) Burayı seviyorum onun için :)

32 yorum:

  1. :))) O kadar tanıdık ki bu odaaa:)))) ahaa dedim, aynı benim oda.Tek fark ben de ızıvır zıvır çok, kumaş az.Geçen aylarda hazırlamıştım böye bir odayı,gözüme o kadar karışık göründü kii,kutuları kaplayıp öle yayınlarım dedim resimleri sakladım ama nerdeeeee.Bir tek Serpil'ime göstermiştim ehehehehe.Deli işi odalar bunlar.Ama insan o karışıklıkta bile bir düzen kuruyor kendine.
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ivır zıvırları koyacak yer bulmak öyle zorki.. Kategorilere ayırayım diyorum olmuyor hepsi garip şeyler çünkü. Ben de tıkıyorum hepsini kutulara sonra karman çorman ortalık :) Onun için arada bakıyorum içlerine unutmamak için :)
      Ve evet o karışıklıkta bile benim düzenim benimdir :) Herşeyi bulabilirim karışık bile olsa çünkü ben koydum hepsini :)

      Sil
    2. ben hemen burada araya gırdımm:)) selcencım banada senden dolayı tanıdık geldı..ama senınkı daha bi almış başını gıdıyor havasında:)))senay cımmm sabırsızlıkla beklıyorum cekilişiii...bende surprız ı ısaretlemıstım:)))

      Sil
    3. Evet bakalım canım sürpriz ne olacak :)

      Sil
  2. oh maşallah maşallah bende kendime çok kumaşım var diodum :p
    ama şu kumaşlar hastalık yaa bende de dolu ama hala nezaman pazara gitsem boş dönemiyorum :))
    odan çook güzel canım inşallah ilerde benimde bi odam olur ben salonumun köşesini dikiş köşesi yaptım.
    boooldikişler tatlımmmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hahaa kumaş alma hastalığı feci birşey paralar bunlara gidiyor :) Ucuz bile olsalar düşünün 150 çeşit burda olsa en az 450 lira bunlar bir de yıl içinde diktiklerimi sayın bi o kadar da bunlar :D Vallahi yıllık hobime giden paranın haddi hesabı yokmuş haha :) Ama bana verdiği huzuru hiçbir şeyle ölçemeyeceğim için insanın gözüne de gelmiyorrrr cebine de :)

      Sil
  3. süperrrrrrrr olmuş canım ya bencede bu dikiş için özel bi oda şart yada kumaş için dolap vs vs inan çok güzel kumaşlarına gelince süperler rengarenk neler neler çıkar bunlardan şenayın ellerinden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler Duygucum :) Evet oda şart kesinlikle ister istemez dağılıyor dikerken ne kadar dikkkatli olunursa olunsun pislik yaratıyor :) Faka dağılıyor zaten sakin bir yere çekilmek gerek bazen konsantre olmak lazım :) Onun için böyle odam olması çok güzel :)
      Bakalım kumaşlardan neler neler çıkacakkk :)

      Sil
  4. kıskandım desem belki kızarsın ama gerçekten kıskandım benim hiç yok böyle kumaşlarım:( neyse artık senin haftalık kumşlarına talip olucam inşallah ama ne güzel böyle bir uğraşının olması zevkle okudum postunu iyi günlerde sağlık ve sıhatle dikmeyi nasip etsin allah sevgiler arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy neden kızayımmm üzülüyorum kumaşı olmayan almak isteyip de alacak yer bulamayanlara hakikaten... Ben de bu yüzden belki bir nebze yardımım dokunur diye arkadaşlar için de alıyorum :) Belki beğendiğin çıkar bir gün ha üzülme :)

      Sil
    2. teşekkür ederim iyi niyetin için,ben urfa ceylanpınardayım,allaha şükürler olsun imkan var ama alacak yer yok,birde yeni geldiğim için henüz civarı gezemedim,antepde urfada olduğunu söylüyorlar ama henüz gidemedim,zaten ben yerini öğrenene kadar tayinimiz çıkar,dediğin gibi senin kumaşlarına talip olucam

      Sil
    3. :) Önce civarı da bir dolan beli otantik farklı kumaşlar bile bulabilirsin :) Ama bulamazsan ben elimden geldiğince kumaş alıp paketler yapmaya devamederim :) Umarım sana da uyanı çıkar :)

      Sil
    4. teşekkür ederim:)

      Sil
  5. sen iki günde bitirirsin o kumaşları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) Nasılda büyütmüşsünüz gözünüzde beniiii :) Yok kız bazıları bir yıl oldu dolaptaydı haha :) Azcık beklesinler çürümüyorlarya :)

      Sil
  6. Allahım !!! ekranın içine girip o kumaşlara dokunmak istiyom yav. hazır dikilmiş kıyafet almaya gitsem hiç mutlu olmuyom da kumaşçıya gittim mi hepsini almak istiyom kumaşların yahuu. ahhh kumaşlara bak kumaşlara :)
    masa güzel olmuş, iyi değerlendirme.

    iyi de şenay yemeği nerede yiyeceksiniz şimdi yav ?yoksa yer sofrasına mı geçtiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizcim aynı vallahi kıyafet almaya gideyim diyorum ıhıııhhhh olmuyor böyle heyecan ama kumaşları alıp alıp kenara koydukça mutlu oluyorum sanki kumaşım yokmuş gibi :) Allahım doyamıycam biliyorum :)
      Kuzum bu yemek masası salon takımının masasıydı, konsol monol hepsini atmıştım sevmem ben öyle konsolu kristalidir bilmem nesidir sadece bu yemek masası vardı ama bana kırk yılda bir misafir gelir o da mutfağımda gayet şık yemek masam var zaten orda yerim :) Onun için salonda yer kaplamasından bıkmıştık atacaktık Emrenin fikrini değerlendirdik iyi oldu böyle :)

      Sil
  7. Şenay hanımcığım bizlere mutlaka bir çalışma odası gerekiyor,ne güzel siz yapabilmişsiniz darısı başıma.Daha sizin gibi dikemesemde bende kumaş almaya başladım o yüzden duygularınızı çok iyi anlıyorum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Mehtap Hanım dikkatli olun pek çok dikiş severin kapıldığı hastalığa kapılmayın gerektiği kadar alın kumaşlarınızı :)
      Evet şanslıyım ki benim hobi odam oldu bu oda çünkü hakediyorum haha :) Eşim şimdi okuyup demek öyle haaaaaa diyecek eminim :)

      Sil
  8. cok güzel odan var kıskandım:)))benim odam olmadığı için seyyar bi masam var onu taşıyorum evin her yanına sıcak olan her yere kıvrılıp dikiş dikiyorum:))dünyanın en rahatlatıcı şeyi dikiş dikmek helede diktiklerini üzerinde taşıyabilmek...kücücük dikilen bi elbezi bile insanı mutlu ediyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Meryem Hanım evet aynen öyle kendi diktiğinizi giyebilmek ve giydiğinizde de AAAAA sen mi diktin tepkilerini almak herşeye değiyor hakikaten :) Umarım sizin de odanız ve hatta sıcacık bir dikiş odanız olur yakın tarihlerde :)

      Sil
  9. aynı bensin belki ondan seni böyle çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canım nerden esti kıs, ben de seni seviyorum :)

      Sil
  10. merhabalar!senay ablam benim canim psikologum:-)yav ben seni nie daha once arayip bulamamism yaaa!blogunu takip etmek orda paylastiklarini gormek o guzel dusuncelerini okumak inan bana o kadar huzur veriyoki anlatamam.dikis bilgim sifir olsada kendime bir tane etek diktim az yamuk olmus:-)aksama esim geldignde gordu sasirdi hanim dedi sende 10 gundur bi haller var hdi hayirlisi dedi .bi arkadas buldum netten dedim o kadar iyi bi insanki yureginden dokulenler dahada guzel!velhasilikelam iyiki varsin senay ablam yuregine saglik.ben s.urfa ceylanpinardan ozbekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Özbekli :) Adın bu değil mi canım sen önceki yorumunda da böyle yazmıştın herhalde öyledir yanlış hitap etmek istemem :) İsimle hitap etmeye özen gösteririm çünkü :) Neyse:)
      Canım hakikaten çok sevindim, böyle dikişe özendirmek , heveslendirmek, ve hevesini kırmadan birşeylere başlamana ön ayak olmak beni çok mutlu etti bak dikişe başlıyorum demiştin başlamış dikmişsin bile :) Sakın dert etme başta hep yamuk olur uzun olur kısa olur veya olmaz :) Ama başlangıçta hepimiz bu yollardan getik :)
      İlk adım attığında yürüyen çocuk gördün mü veya emeklemeden kalkan :) Bazen olyor emeklemeden kalkanlar ama onlar bile yürürken sendeliyor düşüyor kalkıyor :) Onlar çok yetenekli insanlar bile olsa herkes zorlanıyor başlangıçta yani :) Sen daha yolun başındasın ve oooohhhh yamuk da olsa bir eteğin var kendi diktiğin ona bak sen :) Şimdilik evde kullanmadığın annenin, eşinin kullanmadığı kıyafetlerle başla dik tecrübe et sonra kumaşta cesur olursun :) Korkarsan başlayamazsın korkma sakın emi :) Ben bazen bluz diye başlıyorum yelek oluyordu eskiden çünkü dar kesiyordum mesela önü kapanmıyordu bluzun eeee düşün bakalım ne oolur bundan :) Al sana yelek olsun diyordum oluyordu haha :) O da olmazsa şal yapardım yani ne bileyim :) Ama seviyorsun dikişi belli :) Ve tutunacak bir hobiye ihtiyacın var anlaşılan hayatında dikiş tam sana göre o zaman dışarı çıkmayayım evde işime bakayım diyorsan biçilmiş kaftan canım :)
      Hakkımda düşündüklerine de ayrıca çok sevindim canım benim :) Ben kendimi biliyorum elbette ama dışardan da bu şekilde görünüyor olmak hakikaten gururumu okşadı sabah sabah okuduğumda :) Bloğumu açtığıımdan beri o kadar mutluyumki :) Bunu yansıtıyor olmayı da çok istiyorum elbette ve yansıttığımı da biliyorum artık senin ve diğer arkadaşların güzelim yorumları sayesinde :) Asıl sizler iyiki varsınız hakikaten öyle :)

      Sil
  11. Merhabalar ben saliha, ya Şenay ablacım makineni merak ettim ben sanki artes gibi duruyo yanılıyo muyum? Bende ondan 506 modelini almak istiyorum ama annem bu işlerden anladığı için daha iyisini al desi singer felan, sen de piko felan hep yapıyosun singere o kadaaaaar para vermek gerekli mi bi fikir versen çooook sevinirimm :) şimdiden teşekkür ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salihacım :) Merhaba canım ... Fakat benim makinem artes değil Singer :)
      http://senayatilgan.blogspot.com/2012/09/yeni-dikis-makinem-geldiiiiii.html
      şu linkte makinemi yeni aldığımda bahsetmiştim aslında... Evet ben her şeyi yapıyorum bir çok farklı piko seçeneğği de var makinemin daha fazla olanalrı da var fakat bana yeterli bukadarı... Fakat ben alırken özellikle ışığının olması, iğneyeipi kendinin geçirmesi, düğmeyi ve iliği kendinin aparatlarıyla dikebilmesi, sürfile de yapıyor olması jarse,penye gibi kumaşları rahatlıkla dikebilmesi gibi özellikleri için aldım ve çooook memnunum... Diğer makine fiyatlarına hiç bakmadım bile çünkü Edirne de yaşıyorum bu nedenle hepsnin yedek parçasına ulaşmam zor olacaktır. Gönderirim birşey olursa beklerim uyuz olurum dedim :) En yaygın ağ Singerde var o nedenle tercih ettim :) Özellikle ipi iğneye kendi geçiriyoryaaaaaaaa benim için dünyalara bedel çünkü sürekli ipi değiştir iğneye geçir işkenceydi benim için :) Vallahi canım evet uygun fiyata bir sürü makine vardır ama diğerlerinin kalitesini işlevini bilemiyorum.. Fakat Benim makinem bu parayı hakediyoru mu fazlasıyla ediyor onu söyleyebilirim :)
      IUmarım yardımcı olabilmişimdir canım :) Bazı şeyler parayla ölçülemiyor maalesef :)

      Sil
    2. Hmm teşekkür ettim anladım ablacım dikkate alıcam inşallah selametle :D

      Sil
    3. :) tamam salihacım :) Neşeli dikişlerrrr :)

      Sil
  12. Neey anketi mi kaçırdım : ) zaten ankette yemek seçenegi yoktu, o yuzden tek bir oy sonucu degiştirmezdi sanırım : ) zencefil (zence-fil dedikce beynim son heceyi algılıyor ve bu yolda ilerliyor, ismimi zence-ceylan olarak değiştirebilirim, tanı beni karıştırma : )))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) Kız koyar mıyım oraya yemek seçeneğini hem seni doyuramam korsan oylama yaptırırsın tanıdıklarına yemek çıksın diye hem yemekte o kadar iddaalı değilim zehirlemeyelim milleti :)

      Sil