26 Şubat 2013 Salı

Cepli Spor Bir Elbise :)

Merhaba arkadaşlaaarrrrr :) Bu defa da spor bir elbise dikişine soyundum ve dün akşam ve bu sabah bu elbiseyi yapıp bitirdim :) Aslında bu kumaştan biraz daha fazla olsaydı tulum yapmayı çok isterdim bu kumaşla ama maalesef sadece bu elbisenin çıkabileceği kadar vardı kumaşımdan :) Bu kumaşı çok beğenerek almıştım aylar önce :) Fakat ara verdiğim için ehlımda kalmıştı, az daha fazla olsa çok güzel bir tulum vardı aklımda ama maalesef olmadı :) Ben de bir elbise yapayım bir de önden kanguru cep koyayım spor olsun her zaman da giyebileyim diye düşündüm :) Bakalım beğeneccek misiniz :)





Kumaşım bu... Çok güzel öyle değil mi... Buruşuk buruşuk ve çiçek desenleri işlenmiş üzerine, ben bayılmıştım görünce :)

24 yorum:

  1. Çok rahat giyilecek spor bir model olmuş. Ev içinde hem rahat hem belli ölçüde şık elbiseleri çok severim. Bu model dışarıda da çok rahat giyilir.
    Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Canım hem evde misafirlerimi ağırlarken hem de dışarıda giyebileceğim spor bir model oldu öyle de olsun istedim :) Altına babetimi giyip dışarı fırlayıp ççıkabileceğim birşey olsun istemiştim zaten :)

      Sil
  2. kumaş çok güzelmiş gerçekden elbisede öyle :)

    YanıtlaSil
  3. diğer postlardaki yorumlarıma yazdigin cevaplara bakıyordum ki yeni bir elbise daha demissin. saat daha 12.5 , hızına bir kez daha hayran kaldım canım. elbiseye diyecek tek kelimem var MUHTEŞEM :) güle güle giy, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim evet azcık hızlanmışım haha :) Hatta şu anda Eceye bile bir elbise diktim akşama onu da fotoğraflamayı düşünüyorum , yarın da onu görürsünüz :)

      Sil
  4. şenay ablacım ellerine sağlık çok hoş olmuş yine :)) ama sanki şortlu şirin bi tulum da olurmuş gibi duruyo gerçi kumaşını sen daha iyi bilirsin de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim canım :) Şortlu bir takım daha yeni diktiğim için farklı olsun istedim sadece... Ahhhhh aklımda hep straplez bir tulum vardı kocaman cepli spor bir tulum ama kumaşım az maalesef :) Onun için şortla uğraşmadım yoksa yetmez dar olabilirdi onu göze alamadım açıkçası :)

      Sil
  5. çok ilginç bir kumaşmış çok sevdim !!
    hem spor ,hem şık bir elbise olmuş ,sana da çok yakışmış sağlıkla giy.
    cep detayı da güzel olmuş yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Filzicim... Ahhhh kumaşım güzel de bir da iki tane olsaydı iki tane alsaydım da tulum olsaydı içimde kaldı :D

      Sil
  6. spor elbiseleri çok severim,güle güle giy ,tulum da dik ama :)merak ettim seni tulum içinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikmem mi canım aklımda hep ama çok güzel bir kumaş bekliyorum haha :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş spor kullanışlı aynı kumaştan bende elbise dikmiştim bukadar tesadüf olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ay ne güzellll, bu kumaşı çok sevdim, pofuduk yumuşacık, şık ama çok rahat, bayıldım kumaşa gerçekten :)

      Sil
  8. vaaaaaaavvvvvv!seni takip etmek ne kadar guzel bi duygu yaa!anlatamam...tlf gorebildigim su küçücük goruntun bana 24 saatimin tam motive olmus bir sekilde gecirmemi sagliyo.kendimi o kadar ii hissediyorum ki!bi onceki elbisen harika olmus birazdan sahneye cikacakmissin gibi havasi var.bu elbise ise biraksak disari cikip oyun oynamaya gidecek yaramaz bi kiz cocugu havalarinda;-) elbisemi yoksa bu kadar guzel tasimak mi marifet bilemedim;-)ben ozbekli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecim çok teşekkür ederim yaaaa :) Asıl sizler beni motive ediyorusunuz bu güzel yorumlarınızla farkında değilsiniz hakikaten :) Etki tepki meselesi, ben sizlerin böyle düşündüğünü öğrendike daha çok övgü almak için daha farklı şeyler düşünüp daha çok dikmek istiyorum inan bana :)
      Çok teşekkür ederim tüm güzel yorumların ve sürekli takibin için :)

      Sil
  9. Çok guzel olmuş.emegıne saglık

    YanıtlaSil
  10. kumaşın çok güzelmiş gerçekten ama spor elbise için ağır kaçmamışmı? gerçi sonuçta hem spor hem şık olmuş :) ellerine sağlık güle güle giy dicem çok güzek gülüyon zaten :)
    spor elbisende çok rahat duruyor kıskandım öööle cepli bişey bende istiyorum :) yapamazsam başına ekşirim ona göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) haha kızııımmm sporda da şıklık olsun olmaz mı :) Hep salaş mı olcaz :) Kotla şıklık oluyor da güzel kumaşla şık sor elbise olmasın mı :) Oldu işte bak haha :)
      Sen de yaparsın bişicik yok ki :) Denemzsen lmaz ama bir dene bak göreceksin amaaaaaaaannn bunda bişicik yokmuş diyeceksin :)

      Sil
  11. çok rahat görünen bir elbise ve sizede çok yakışmış , güzel ve rahat günlerde giyin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edrim Neslihancım beğenmene sevindim :)

      Sil
  12. babetlere bayıldım zaten hep bayılıyorum çok güel olmuş ayağında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet babetleri ben dikmedim ama ince zevkimle ben aldım beğenmene sevindim :) Ben de çokseviyorum :)

      Sil