22 Mart 2013 Cuma

Haftanın Kumaşları...

Merhaba arkadaşlar :)
Bu hafta o kadar kumaş aldımki aslında bagajım neredeyse kumaş dolmuştu :) Özel siparişlerim vardı, aylardır sabırla paketi tamamlamamı bekleyen arkadaşlarım vardı, öncelikle onları hazırladıktan sonra kalan güzel kumaşlarımı da paketler yapıp size sundum :) Birkaç tanesini de kendime ayırdım elbette, daha önce kendime aldığım kumaşlardan gördüğümde alıp paketlere koymayı da ihmal etmedim :) Hadi bakalım paketleri görelim :)

PAKET 1 (30 TL) SATILDI

1. Kendinden pileli gri kocaman bir kumaş
2. Gri file triko...
3. Puantiyeli lacivert bir şifon :) İki kat serip fotoğraf çekmişim onun için alttaki beyazlarda çıkmış flu olmuş :)
4. Şeker pembesi kocamn bir penye kumaş :)
5. Lacivert bir jarse, bu da kocamaaaaannn :)

PAKET 2 (30 TL) SATILDI

1.Kendinden mini pileli bir kumaş, uzun etekler veya mini pilili etekler için ideal, kendime de aldım bir tane :) Modelini görürsünüz yakında..
2. Sarı kalpli bir viskon kumaş, kız çocuklarına cici elbiseler veya kendinize yazlık uzun uçuşan etekler dikebilirsiniz.
3.Beyaz bir file.
4.Yeşil viskon bir kumaş, En son diktiğim gömleğimin kumaşındandır kendisi :)
5. Likralı kendinden çizgi desenli harika kocamaaaan bir kumaş, Tulumla birlikte yayınladığım havuç pantolonumun kumaşından yani, size de aldım :)

PAKET 3 (30 TL) SATILDI

1. Hafif likralı çok güzel desenli bir kumaş, adı nedir desenin bilmem ama önden beyaz yoğun arkadan siyah yoğun desenleri var :) Çift yönlü kulalnılabilir.
2. Dalmaçya gibi desenleri olan mavi bir dantelimsi kumaş :) ince ve hafif :)
3.KArışık desenli viskon kocaman bir kumaş. Yazlık efil efil etekler için ideal :)
4.Siyah sade bir penye..
5.Pembe bir penye kumaş...

6 yorum:

  1. zeynep soyler24 Mart 2013 14:56

    Canim ben dinarda oturuyorum odeme seklini ve kumaslaein buyuklugunu ogrenwbilirmiyim zeynepsoyler18mys@hotmail.comdan bana ulasabilirsiniz eger durum ikimiz icinde uygunsa almak isterim

    YanıtlaSil
  2. vayy kumaşlar harika yine !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu hafta eve bir bağaj dolusu kumaşla geldim çoğu özel siparişti haha kumaşçı oldum çıktım Filizcim :) Ama kalmadı bitti hepsi :)

      Sil
  3. bende kumş istiyorum fakat nasıl olcak bana da gönderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senay-atilgan@hotmail.com adresine mail atın cuma günü kumaş alacağım sizin için de alabilirim :)

      Sil