12 Nisan 2013 Cuma

Haftanın kumaşları...

Merhaba arkadaşlar... Bu hafta aslında kumaş almayacaktım sadece Ece'ye rapunzel elbisesi dikmeye karar verdim onun için kumaş bakayım belki orda bulurum dedim ama cıvıl cıvıl şifonları görünce aldımda aldım vallahi :) Hadi bakalım o kadar kumaşı nasıl bitirecek Şenay :)
Bu aralar kendimi eşe dokta birşeyler dikmeye vermiş bulunuyorum. Sırada Eşime gömlek dikmek var aklımda.. LAcivert keten bir gömlek dikeceğim ilk erkek kıyafetim olacak :) Daha sonra anneme geçen sonbaharda aldığımız kumaşlardan bir gömlek ve bir elbise dikeceğim artık bahar geldi yavaş yavaş dikeyim de giyinsin kadıncağız ve o arada bir de Ece'nin 23 nisan balosu için kıyafetini dikmek istiyorum, bu arada kendime birkaç şey var aklımda ve siparişlerimi de yapıyorum aralardaaaaaaa.... Onun dışındaaaaaaa Allah kerimmmmm....
Aaaa en önemlisi kız kardeşimi üniversite mezuniyeti için çoook güzel kırmızı bir elbise planlıyorum ama onu şimdiik planlıyorum daha dikmek için erken :) Çok şey dikeceğim çoookkk :)

NOT: BUGÜN ÇEKİMİ Mİ BECEREMEDİM BİLMİYORUM AMA RENKLER ÇOK SOLUK ÇIKTILAR. FAKAT RENKLERİ YAZILARDA BELİRTTİĞİM ŞEKİLDE ALIRSANIZ SEVİNİRİM. ÇÜNKÜ MİNT YEŞİLLERİ HARİKA RENKLERDE FAKAT BEYAZ GİBİ ÇIKMIŞLAR, SARILAR SOLUK ÇIKMIŞ AMA AÇIKLAMALARINDA RENKLERİ YAZDIM. ORAYI BAZ ALIRSANIZ SEVİNİRİM...
PAKET 1 (30 TL)

1.Sarı Şifon... Çok canlı güzel bir sarı ama fotoğraflarda renkleri çıkmadı bugün :) Civciv sarısı yani...
2.Kırmızı dantel
3.Mavi lacivert çizgili penye
4.Siyah kendinden çizgili bir kumaş. 
5. Kabartmalı şeritleri olan beyaz bir merserize. İnce bir kumaş mevsimlik salak bluzlar için ideal.


PAKET 2 (30 TL)

1.Resimde görünmesede rengi mint yeşili ince keten bir kumaş. Gömlekler için ideal.
2.Pempe kalın bir şifon. 
3.Mavi lacivert çizgili penye
4.Siyah kendinden çizgili bir kumaş.
5. Beyaz çiçekli dantel


PAKET 3 (30 TL)

1. Leopar penye. Fakat bu kumaş çok büyük olmasına rağmen kenarlarında boya defoları var. Uzun bir tunik veya dar bir mini elbise rahatlıkla çıkar.
2.Viskon-keten nota desenli bir kumaş.
3. Yavru ağzı ince bir keten
4. Mint yeşili şifon
5.kendinden altın sarısı simleri olan kocamannnnn beyaz bir penye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder